Obsahová analýza učebnic anglického jazyka na 2. st. ZŠ se zaměřením na slovní zásobu na úrovni A2
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F17%3A00100192" target="_blank" >RIV/00216224:14410/17:00100192 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Obsahová analýza učebnic anglického jazyka na 2. st. ZŠ se zaměřením na slovní zásobu na úrovni A2
Popis výsledku v původním jazyce
Poster představil disertační výzkum, který se bude zabývat kvantitativní obsahovou analýzou vybraného vzorku učebnic anglického jazyka na 2. stupni ZŠ. Nejdříve byla představena teoretická a politicko-edukační východiska. Poté byl charakterizován základní soubor a výběrový soubor, byl zmíněn provedený předvýzkum a uveden postup výzkumu.
Název v anglickém jazyce
The Content Analysis of Lower-Secondary Coursebooks - Focus on Vocabulary Appropriate to the A2 Level
Popis výsledku anglicky
The poster presentation presented the intended future research focussing on quantitative content analysis of lower-primary EFL textbooks. First, the theoretical and political-educational background was introduced. Then, the complete sample and representative sample were characterized, the pre-research was mentioned and the methodology of the research design was introduced.
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2017
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů