Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Na cestě k rozvíjení autonomie žáka při výuce anglického jazyka

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F17%3A00100195" target="_blank" >RIV/00216224:14410/17:00100195 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://munispace.muni.cz/index.php/munispace/catalog/book/950" target="_blank" >https://munispace.muni.cz/index.php/munispace/catalog/book/950</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M210-8768-2017" target="_blank" >10.5817/CZ.MUNI.M210-8768-2017</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Na cestě k rozvíjení autonomie žáka při výuce anglického jazyka

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Tato kapitola vymezuje autonomii žáka v cizojazyčné výuce a zabývá se analýzou hospitace, která je založena na pozorování videozáznamu z výuky anglického jazyka v 9. třídě ZŠ. Byla zde posouzena kvalita vyučovací hodiny jako celku z hlediska rozvíjení žákovy autonomie na základě analýzy výukových situací a příležitostí k rozvíjení žákovy autonomie. Hodina byla vyhodnocena jako nerozvinutá a v rámci alterací byly navrženy možnosti zvýšení potenciálu dané hodiny rozvíjet žákovu autonomii.

  • Název v anglickém jazyce

    Towards developing learner autonomy in English lessons

  • Popis výsledku anglicky

    This chapter defines learner autonomy in English lessons and it deals with the analysis of a lesson observed and recorded in English lesson in the 9th grade at basic school. The quality of the lesson was evaluated with regard to developing learner autonomy on the basis of an analysis of learning situations and opportunities to develop learner autonomy that occurred during the lesson. The lesson was evaluated as not developing autonomy to its full potential. The part concerning alteration includes some proposals that could help increase the potential of the lesson to develop learner autonomy.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2017

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Didaktické kazuistiky v oborech školního vzdělávání

  • ISBN

    9788021087583

  • Počet stran výsledku

    18

  • Strana od-do

    135-152

  • Počet stran knihy

    462

  • Název nakladatele

    Masarykova univerzita

  • Místo vydání

    Brno

  • Kód UT WoS kapitoly