Na cestě k rozvíjení autonomie žáka při výuce anglického jazyka
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F17%3A00100195" target="_blank" >RIV/00216224:14410/17:00100195 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://munispace.muni.cz/index.php/munispace/catalog/book/950" target="_blank" >https://munispace.muni.cz/index.php/munispace/catalog/book/950</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M210-8768-2017" target="_blank" >10.5817/CZ.MUNI.M210-8768-2017</a>
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Na cestě k rozvíjení autonomie žáka při výuce anglického jazyka
Popis výsledku v původním jazyce
Tato kapitola vymezuje autonomii žáka v cizojazyčné výuce a zabývá se analýzou hospitace, která je založena na pozorování videozáznamu z výuky anglického jazyka v 9. třídě ZŠ. Byla zde posouzena kvalita vyučovací hodiny jako celku z hlediska rozvíjení žákovy autonomie na základě analýzy výukových situací a příležitostí k rozvíjení žákovy autonomie. Hodina byla vyhodnocena jako nerozvinutá a v rámci alterací byly navrženy možnosti zvýšení potenciálu dané hodiny rozvíjet žákovu autonomii.
Název v anglickém jazyce
Towards developing learner autonomy in English lessons
Popis výsledku anglicky
This chapter defines learner autonomy in English lessons and it deals with the analysis of a lesson observed and recorded in English lesson in the 9th grade at basic school. The quality of the lesson was evaluated with regard to developing learner autonomy on the basis of an analysis of learning situations and opportunities to develop learner autonomy that occurred during the lesson. The lesson was evaluated as not developing autonomy to its full potential. The part concerning alteration includes some proposals that could help increase the potential of the lesson to develop learner autonomy.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2017
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Didaktické kazuistiky v oborech školního vzdělávání
ISBN
9788021087583
Počet stran výsledku
18
Strana od-do
135-152
Počet stran knihy
462
Název nakladatele
Masarykova univerzita
Místo vydání
Brno
Kód UT WoS kapitoly
—