Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Příležitosti k rozvíjení autonomie žáka v hodinách anglického jazyka

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F18%3A00110718" target="_blank" >RIV/00216224:14410/18:00110718 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Příležitosti k rozvíjení autonomie žáka v hodinách anglického jazyka

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Monografie se zabývá příležitostmi k rozvíjení žákovy autonomie, které poskytují učitelé anglického jazyka ve své výuce na 2. stupni základních škol. Realizovaný výzkum představuje, jaké příležitosti byly žákům nabízeny, jaké povahy nabývaly pozorované vyučovací hodiny z hlediska rozvíjení autonomie a také, jaká přesvědčení měli vybraní učitelé ohledně žákovy autonomie. V rámci výzkumných zjištění je také diskutována souvislost mezi učitelovým přesvědčením a pozorovanou výukou. V monografii je také podrobně popsán postup tvorby pozorovacího nástroje sloužícího pro nepřímé pozorování příležitostí k rozvíjení žákovy autonomie. Monografie poukazuje na důležitost a rozmanitost rozvíjení autonomie a prezentované výsledky jsou relevantní jak pro učitele základních škol, tak pro vysokoškolské učitele a akademiky zajišťující pregraduální vzdělávání učitelů.

  • Název v anglickém jazyce

    Opportunities for Development of Learner Autonomy in English Lessons

  • Popis výsledku anglicky

    This monography deals with the opportunities for development of learner autonomy that teachers provide in their English lessons at lower-secondary schools. The conducted research shows the opportunities that were provided, the nature of observed English lessons with regards to learner autonomy and also teacher beliefs about learner autonomy. Moreover, research findings discuss the connection between teacher beliefs and observed lessons. The monography also describes in detail the creation of a research instrument that can be used for indirect observation of these opportunities in class. The monography points out the importance and diversity of developing learner autonomy and the research results are relevant both for primary and secondary school teachers as well as for university teachers and researchers preparing students for teaching carreer.

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2018

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    9788021092747

  • Počet stran knihy

    209

  • Název nakladatele

    Masarykova univerzita

  • Místo vydání

    Brno

  • Kód UT WoS knihy