Teoretická východiska pro rozvoj autonomie žáka na druhém stupni ZŠ při výuce angličtiny.
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F18%3A00106230" target="_blank" >RIV/00216224:14410/18:00106230 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Teoretická východiska pro rozvoj autonomie žáka na druhém stupni ZŠ při výuce angličtiny.
Popis výsledku v původním jazyce
Tento příspěvek ve formě posteru stručně popisuje teoretická východiska pro rozvoj autonomie žáka na druhém stupni základní školy v hodinách anglického jazyka. Tento poster představuje široce uznávanou definici autonomie žáka v jazykovém vzdělávání. Dále popisuje její jednotlivé složky dle modelu Davida Littla a stručně představuje jeho praktické implikace a co se opírají na teoretické rovině.
Název v anglickém jazyce
Theoretical basis for the development of learner autonomy in lower secondary pupils
Popis výsledku anglicky
This poster briefly describes theoretical underpinnings for the development of learner autonomy in English lessons in lower secondary schools. Moreover, it introduces a widely recognized definition of learner autonomy in language education. It also describes its components based on the model proposed by David Little a briefly describes some of its practical implications and what are these implications based on the theoretical level.
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2018
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů