Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Teoretická východiska pro rozvoj autonomie žáka na druhém stupni ZŠ při výuce angličtiny.

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F18%3A00106230" target="_blank" >RIV/00216224:14410/18:00106230 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Teoretická východiska pro rozvoj autonomie žáka na druhém stupni ZŠ při výuce angličtiny.

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Tento příspěvek ve formě posteru stručně popisuje teoretická východiska pro rozvoj autonomie žáka na druhém stupni základní školy v hodinách anglického jazyka. Tento poster představuje široce uznávanou definici autonomie žáka v jazykovém vzdělávání. Dále popisuje její jednotlivé složky dle modelu Davida Littla a stručně představuje jeho praktické implikace a co se opírají na teoretické rovině.

  • Název v anglickém jazyce

    Theoretical basis for the development of learner autonomy in lower secondary pupils

  • Popis výsledku anglicky

    This poster briefly describes theoretical underpinnings for the development of learner autonomy in English lessons in lower secondary schools. Moreover, it introduces a widely recognized definition of learner autonomy in language education. It also describes its components based on the model proposed by David Little a briefly describes some of its practical implications and what are these implications based on the theoretical level.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2018

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů