Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Autonomie žáka v cizojazyčné výuce na primárním a sekundárním stupni vzdělávání

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F18%3A00106232" target="_blank" >RIV/00216224:14410/18:00106232 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Autonomie žáka v cizojazyčné výuce na primárním a sekundárním stupni vzdělávání

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Tato přehledová studie se zabývá výzkumy zaměřenými na rozvoj autonomie žáků při výuce cizích jazyků na primárním a sekundárním stupni vzdělávání. Autor také na úvod stručně popisuje současný stav poznání v oblasti autonomie žáka. Dále představuje pět výzkumů, které se zabývají autonomií žáka a jak je ovlivněná dalšími vědními disciplínami. Ve čtyřech případech se jedná o kvalitativní výzkum (z toho dvakrát intervenční akční výzkum) a jednou kvantitativní výzkum.

  • Název v anglickém jazyce

    Learner autonomy in language education on primary and secondary levels of education

  • Popis výsledku anglicky

    This mapping review deals with research focused on developing learner autonomy in pre-tertiary schools. It reviews five pieces of research which deal with learner autonomy in connection with other areas. In four cases the described research is qualitative (two of which are examples of action research) and one quantitative. The author also briefly describes the current state of knowledge concerning learner autonomy.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2018

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Výzkum v didaktice cizích jazyků

  • ISBN

    9788021092303

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    13

  • Strana od-do

    46-58

  • Název nakladatele

    Masarykova univerzita

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Brno

  • Datum konání akce

    1. 11. 2018

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku