Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Ústní interakce a rozvoj komunikační kompetence při výuce angličtiny s interaktivní tabulí

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F16%3A00093078" target="_blank" >RIV/00216224:14410/16:00093078 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://munispace.muni.cz/index.php/munispace/catalog/book/870" target="_blank" >https://munispace.muni.cz/index.php/munispace/catalog/book/870</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M210-8485-2016" target="_blank" >10.5817/CZ.MUNI.M210-8485-2016</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Ústní interakce a rozvoj komunikační kompetence při výuce angličtiny s interaktivní tabulí

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Publikace popisuje a shrnuje výzkum aktuálního tématu rozvoje komunikační kompetence v ústní interakci při výuce angličtiny s interaktivní tabulí. Cílem šetření bylo zjistit, vytvářejí-li učitelé žákům příležitosti k ústní interakci a navozují-li v hodinách anglického jazyka komunikační situace. Pozornost je zaměřena na to, zda a případně jak je ústní interakce v cílovém jazyce a její nácvik ovlivněna současným používání interaktivní tabule. Výzkumu byly podrobeny s tímto související jevy a oblasti – formy interakce, které učitelé používali při vyučování, typy činností, ke kterým IWB sloužila, technické úkony, které na ní učitel či žáci prováděli. Výzkumným nástrojem bylo kvalitativní strukturované pozorování ve vybraných školách v České republice, které vyústilo v analýzu observačních záznamů. Výsledky analýzy pak byly následně konfrontovány se závěry některých zahraničních a domácích výzkumných studií.

  • Název v anglickém jazyce

    Oral interaction and development of communicative competence in teaching English with an interactive whiteboard

  • Popis výsledku anglicky

    The publication deals with current topic of development of communicative competence in oral interaction in lessons of English as a foreign language taught with an interactive whiteboard. The aim of the research was to find out if teachers create opportunities for learners to interact orally and if they induce communication situations in lessons of English. It aims to find out if and how the oral interaction in a target language and its practice are influenced while an interactive board is being used. The research focused on related areas – patterns of interaction which were applied by the teachers in the observed lessons, types of activities the interactive board was used for, technical operations performed on it by teachers and learners. The research instrument was qualitative structured observation carried out in chosen basic schools in the Czech Republic which lead to analysis of the observation records.

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    9788021084841

  • Počet stran knihy

    178

  • Název nakladatele

    Masarykova univerzita

  • Místo vydání

    Brno

  • Kód UT WoS knihy