Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Využití interaktivní tabule ve výuce angličtiny na základních školách

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F10%3A00046161" target="_blank" >RIV/00216224:14410/10:00046161 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Využití interaktivní tabule ve výuce angličtiny na základních školách

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Interaktivní tabule je médiem, které si postupně razí cestu do českých škol. Cílem tohoto disertačního výzkumu je využití interaktivních tabulí ve výuce anglického jazyka na základních školách. Je zaměřen nejen na práci učitele v hodině s interaktivní tabulí, ale i na žáka, na to, jak je aktivně zapojen do vyučovacího procesu, má-li i-tabule pozorovatelný vliv na jeho činnost a výsledky.

  • Název v anglickém jazyce

    Using interactive whiteboards in ELT at elementary schools

  • Popis výsledku anglicky

    The interactive board is a medium which is starting to be introduced into Czech schools. The aim of the research is to explore use of interactive boards in the lessons of English at lower secondary stage of elementary schools. It is focused not only on teachers work in the lesson with an interactive board but also on pupils, mainly on their active involvement in the teaching process and whether the i-board has any observable influence on the pupils action and results.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2010

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Aktuální problémy pedagogiky ve výzkumech studentů doktorských studijních programů VII.

  • ISBN

    978-80-244-2593-1

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Univerzita Palackého v Olomouci

  • Místo vydání

    Olomouc

  • Místo konání akce

    Olomouc

  • Datum konání akce

    23. 11. 2009

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku