Interaktivní tabule ve výuce českého jazyka a literární výchovy / literatury
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F10%3A10222125" target="_blank" >RIV/61989592:15410/10:10222125 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Interaktivní tabule ve výuce českého jazyka a literární výchovy / literatury
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek prezentuje výsledky průzkumu zaměřeného na postavení interaktivní tabule v jednotlivých vyučovacích předmětech na základních a středních školách Olomouckého a Moravskoslezského kraje, přičemž s ohledem na výsledná zjištění také pojednává o využití interaktivní tabule ve výuce českého jazyka a literární výchovy/literatury.
Název v anglickém jazyce
Interactive Board in Czech Language and Literature Lessons
Popis výsledku anglicky
This paper presents results of the research focused on position of interactive boards cross the curriculum in primary and secondary schools in Olomoucký and Moravskoslezský region, and, given the resulting findings, it also discusses the use of interactive boards in Czech language and literature/literature lessons.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2010
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Usta ad Albim BOHEMICA
ISSN
1802-825X
e-ISSN
—
Svazek periodika
10
Číslo periodika v rámci svazku
3
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
9
Strana od-do
229-237
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—