Common problems concerning the use of the Interactive board
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13430%2F11%3A43884145" target="_blank" >RIV/44555601:13430/11:43884145 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Common problems concerning the use of the Interactive board
Popis výsledku v původním jazyce
Referring to the ways of using the interactive board in teaching foreign languages, this article discusses various views on the meaning of "interaction", together with the ideas on the motivational influence of the interactive board. Finally, the typicalerrors in interactive materials are described.
Název v anglickém jazyce
Common problems concerning the use of the Interactive board
Popis výsledku anglicky
Referring to the ways of using the interactive board in teaching foreign languages, this article discusses various views on the meaning of "interaction", together with the ideas on the motivational influence of the interactive board. Finally, the typicalerrors in interactive materials are described.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis
ISSN
1689-9903
e-ISSN
—
Svazek periodika
1
Číslo periodika v rámci svazku
106
Stát vydavatele periodika
PL - Polská republika
Počet stran výsledku
9
Strana od-do
119-127
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—