Srovnání reakcí studentů na učitelskou a vrstenickou zpětnou vazbu
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F17%3A00100208" target="_blank" >RIV/00216224:14410/17:00100208 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Srovnání reakcí studentů na učitelskou a vrstenickou zpětnou vazbu
Popis výsledku v původním jazyce
Prezentace představuje dílčí výsledky pilotáže výzkumného záměru, který si klade za cíl posoudit vliv elektronické zpětné vazby na rozvoj sociolingvistické kompetence u řečové dovednosti psaní studentů angličtiny pro odborné a akademické účely. Prezentované dílčí výsledky ukazují, jak se liší reakce studentů na různé typy zpětné vazby – učitelské a vrstevnické.
Název v anglickém jazyce
Comparison of Students' Responsiveness to Teacher and Peer Feedback
Popis výsledku anglicky
The presentation aims to present partial results of a pilot research. The research is to investigate the effects of e-feedback on the development of sociolinguistic competence in ESP students’ writing together with exploring differences between two different modes of providing feedback on students’ writing. One of the research questions of the planned research is to investigate differences in students’ responsiveness to two different modes of feedback provision. The results of the pilot case study investigating students’ responsiveness to these two different modes are discussed in this presentation.
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2017
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů