Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Problematika jazykové normy ve výuce angličtiny

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F17%3A00100256" target="_blank" >RIV/00216224:14410/17:00100256 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Problematika jazykové normy ve výuce angličtiny

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Tento příspěvek se zabývá současnými postoji k otázkám normy ve výuce angličtiny, v nichž se odráží měnící se úloha angličtiny jako globálního jazyka. Výsledky výzkumného šetření, které se uskutečnilo na české univerzitě v roce 2017, jsou porovnány a konfrontovány s výsledky mezinárodního výzkumu.

  • Název v anglickém jazyce

    Problematics of Norm in English Language Teaching

  • Popis výsledku anglicky

    This paper details current attitudes to the question of norm in the English language classroom, reflecting the changing role of English as a global language. The results of a survey carried out at a Czech university in 2017 are compared and contrasted with the results of international research projects.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2017

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    ACTA FACULTATIS PAEDAGOGICAE UNIVERSITATIS COMENIANAE BRATISLAVENSIS ACTA DOCTORANDORUM FACULTATIS PAEDAGOGICAE UNIVERSITATIS COMENIANAE BRATISLAVENSIS Filologické štúdie 3

  • ISBN

    9783943906370

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    19

  • Strana od-do

    108-126

  • Název nakladatele

    KIRSCH-Verlag

  • Místo vydání

    Nümbrecht

  • Místo konání akce

    Bratislava

  • Datum konání akce

    1. 1. 2017

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku