Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Výslovnost němčiny jako druhého cizího jazyka u žáků základních škol – metodologie a první výsledky

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F17%3A00100263" target="_blank" >RIV/00216224:14410/17:00100263 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Výslovnost němčiny jako druhého cizího jazyka u žáků základních škol – metodologie a první výsledky

  • Popis výsledku v původním jazyce

    V příspěvku jsou prezentovány první výsledky disertačního výzkumu, ve kterém se zabýváme výslovností vybraných fonetických jevů u žáků, kteří se učí němčině jako druhému cizímu jazyku po angličtině na českých základních školách. Těžiště textu tvoří popis metodologie sběru dat prostřednictvím hlasitého čtení a způsob jejich vyhodnocení na základě poslechu rodilými mluvčími německého jazyka.

  • Název v anglickém jazyce

    The Pronunciation of German Learned as a Second Foreign Language by Pupils in Lower Secondary Schools – Methodology and First Results

  • Popis výsledku anglicky

    This article presents the first results of ongoing dissertation research, which explores the pronunciation of certain German sounds produced by pupils in Lower Secondary Schools in the Czech Republic, who are learning German as a second foreign language, after English. The focus here is on the research methodology, namely how data was collected from pupils reading aloud, and preparing this data for auditive analysis carried out by native speakers of German.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2017

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Lingvisticky orientovaný výzkum v didaktice cizích jazyků

  • ISBN

    9788021088689

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    26

  • Strana od-do

    9-34

  • Název nakladatele

    Masarykova univerzita

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Brno

  • Datum konání akce

    1. 1. 2017

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku