Spolupráce pediatrů a poradenských zařízení při diagnostickém procesu mentálního postižení v raném věku
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F17%3A00102600" target="_blank" >RIV/00216224:14410/17:00102600 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://sppdny.cz/wp-content/uploads/2018/03/Sbornik-IV-olomoucke-specialnepedagogicke-dny.pdf" target="_blank" >http://sppdny.cz/wp-content/uploads/2018/03/Sbornik-IV-olomoucke-specialnepedagogicke-dny.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Spolupráce pediatrů a poradenských zařízení při diagnostickém procesu mentálního postižení v raném věku
Popis výsledku v původním jazyce
Cílem výzkumného projektu bylo zjistit existenci a úroveň spolupráce mezi pediatry a poradenskými zařízeními při diagnostice mentálního postižení v raném věku. Z daného cíle vycházely tři hypotézy, které byly ověřovány ve výzkumném šetření. Dvě ze tří stanovených hypotéz byly na základě získaných výsledků potvrzeny. Výzkumný vzorek byl složen z pediatrů a pracovníků poradenských zařízení. K dosažení cíle výzkumu byla využita kvantitativní metoda ve formě dotazníku vlastní konstrukce.
Název v anglickém jazyce
The Cooperation of Pediatricians and Counselling Facilities in the Diagnostic of Intellectual Disability at an Early Age
Popis výsledku anglicky
The aim of the research project was to determine the existence and level of cooperation between pediatricians and counseling facilities in the diagnostic of intellectual disability at an early age. The aim was based on three hypotheses that were tested in the research study. Two out of three of the hypotheses were confirmed on the basis of the results obtained. The research sample was composed of pediatricians and workers in counseling facilities. To achieve the objective of the research was used a quantitative method in the form of a questionnaire of own design.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
—
OECD FORD obor
50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2017
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Koheze speciální pedagogiky v současnosti
ISBN
9788024452562
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
12
Strana od-do
135-146
Název nakladatele
Univerzita Palackého
Místo vydání
Olomouc
Místo konání akce
Olomouc
Datum konání akce
1. 1. 2016
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—