Konstrukční výzkum učebnice ESP: hodnocení pilotní verze učebnice učiteli a studenty
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F18%3A00104786" target="_blank" >RIV/00216224:14410/18:00104786 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Konstrukční výzkum učebnice ESP: hodnocení pilotní verze učebnice učiteli a studenty
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek představuje výzkumnou metodologii a první výsledky konstrukčního výzkumu učebnice pro výuku angličtiny pro specifické účely. Zaměřuje se na popis výzkumného designu, charakteristiku výzkumného nástroje a výzkumných souborů a následnou analýzu a interpretaci získaných dat. Kromě doporučení týkajících se re-designu učebnice příspěvek diskutuje shody a rozdíly v názorech učitelů a studentů na kvalitu učebnice.
Název v anglickém jazyce
Design-based Research an ESP Coursebook: Teachers' and Students' Evaluation of the Coursebook Pilot Version
Popis výsledku anglicky
The contribution presents the research methodology and first results of design-based research of an ESP coursebook. It focuses on research design, research tool and samples characteristics, data analysis and interpretation. Besides the recommendations concerning the coursebook redesign, the contribution discusses similarities and differences in teachers’ and students’ opinions about the ESP coursebook quality.
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2018
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů