Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Tentions in school-based language policy

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F18%3A00106117" target="_blank" >RIV/00216224:14410/18:00106117 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    němčina

  • Název v původním jazyce

    Spannungsfelder der Schulsprachenpolitik

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Der folgende Beitrag zielt darauf ab, Spannungsfelder der Schulsprachenpolitik zu identifizieren. Es werden Daten, die in einem Kooperationsprojekt in Wien und Brünn (AKTION) erhoben wurden, im Hinblick auf Positionierung verschiedener Schulstandorte untersucht (Interviews mit Schulleitungen, Unterrichtsbeobachtungen und Analysen der curricularen Dokumente, die in Wien und Brünn gültig sind). Die Daten werden vor dem Hintergrund der Spannung zwischen (sprachlicher) Pluralität und Uniformität interpretiert. Davon ausgehend können Stärken und Schwächen schulsprachenpolitischer Strategien identifiziert und diskutiert werden.

  • Název v anglickém jazyce

    Tentions in school-based language policy

  • Popis výsledku anglicky

    The aim of the presentation is to identify tensions in the school-based language policy. The data were collected within the project cooperation in Brno and Vienna and analyzed according to tensions in setting language policy on different places in schools (interviews with headmasters, document analysis, school-based language policy documents, school observations). The data were interpreted according their position on continuum between (linguistic) plurality and uniformity. Following on that were identified strong and weak sites of school-based language policy, which were subsequently discussed.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2018

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů