Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Relationship between the self-assessment of learners and teachers

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F18%3A00106157" target="_blank" >RIV/00216224:14410/18:00106157 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    němčina

  • Název v původním jazyce

    Verhältnis zwischen der Selbstevaluation von Lernenden und Lehrenden

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Selbstevaluation ist eines der aktuellsten Begriffe auf dem Themengebiet Evaluation im Fremdsprachenunterricht. Im Einklang mit Ergebnissen zahlreicher Forschungen kann zweifelsohne behauptet werden, dass der Unterricht durch Selbstevaluation in vieler Hinsicht an neuer Qualität gewinnt. Dies geschieht vor allem dank ihres Potenzials die Lernerautonomie entfalten zu können, wobei diese wiederum stark mit der Herausbildung der Lehrerautonomie zusammenhängt. Das Ziel des Beitrags ist es also auf Instrumente einzugehen, mit denen man die Selbstevaluation von Lehrenden und Förderung von Selbstevaluation von Lernenden unterstützen kann.

  • Název v anglickém jazyce

    Relationship between the self-assessment of learners and teachers

  • Popis výsledku anglicky

    Self-assessment is one of the most recent terms in the field of evaluation in foreign language teaching. In line with the results of many researches, it can no doubt be argued that teaching through self-assessment is gaining new quality in many ways. This is mainly due to their potential to develop the learner autonomy, which in turn is strongly related to the development of teacher autonomy. The aim of the paper is therefore to look at tools to support the self assessment n of teachers and self-assessment of learners.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2018

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů