Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Self-evaluation as an instrument to promote learner and teacher autonomy in foreign language teaching

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F20%3A00116561" target="_blank" >RIV/00216224:14410/20:00116561 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://www.verlagdrkovac.de/978-3-339-11110-4.htm" target="_blank" >https://www.verlagdrkovac.de/978-3-339-11110-4.htm</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    němčina

  • Název v původním jazyce

    Selbstevaluation als Instrument zur Förderung der Lerner- und Lehrerautonomie im Fremdsprachenunterricht

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Selbstevaluation - eins der aktuellen Schlagwörter im Bereich Evaluation im Fremdsprachenunterricht, denn wie auch durch zahlreiche Forschungen nachgewiesen und bestätigt wurde, gewinnt der Unterricht durch Selbstevaluation in vieler Hinsicht an neuer Qualität, und zwar vor allem dank ihres Potenzials die Lernerautonomie entfalten zu können. Die Lernerautonomie hängt jedoch zugleichstark von der Herausbildung der Lehrerautonomie ab. Das Ziel des Textes ist es, die Beziehung zwischen (der Entwicklung) der Autonomie von Lernenden und Lehrenden in diesem Zusammenhang zu erläutern und Wege aufzuzeigen, wie die Entwicklung dieser beiden Autonomien durch Selbstbewertungsinstrumente im Bereich des Fremdsprachenunterrichts gefördert werden kann.

  • Název v anglickém jazyce

    Self-evaluation as an instrument to promote learner and teacher autonomy in foreign language teaching

  • Popis výsledku anglicky

    Self-evaluation - one of the most recent terms in the field of evaluation in foreign language teaching. In line with the results of many researches, it can with no doubt be argued that teaching through self-evaluation is gaining a new quality in many ways. The aim of the present paper is to explain the relationship between (the development) of learner and teacher autonomy in this context and to present ways how to promote the development of these two autonomies through self-evaluation tools in the area of foreign language teaching. In order to reach this goal, the context of foreign language teaching has recently been extended to the area of teacher training, because this is exactly where the whole learning autonomy development story begins.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2020

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Tradition und Erneuerung: Sprachen, Sprachvermittlung und Sprachwissenschaft

  • ISBN

    9783339111104

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

    359-368

  • Název nakladatele

    Verlag Dr. Kovač

  • Místo vydání

    Hamburg

  • Místo konání akce

    Montpellier

  • Datum konání akce

    5. 4. 2018

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku