Hudební výchova jako součást vzdělání budoucích pedagogů mateřských škol
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F18%3A00106404" target="_blank" >RIV/00216224:14410/18:00106404 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://www.ped.muni.cz/wmus/studium/doktor/teoreticke_reflexe_hv_14_1/certkova.pdf" target="_blank" >http://www.ped.muni.cz/wmus/studium/doktor/teoreticke_reflexe_hv_14_1/certkova.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Hudební výchova jako součást vzdělání budoucích pedagogů mateřských škol
Popis výsledku v původním jazyce
Článek rekapituluje a hodnotí obecný souhrn výsledků výzkumného šetření, které proběhlo na jaře roku 2018. Studie byla zaměřená na pedagogy předškolního vzdělávání, kteří zmíněný obor studovali a nyní využívají získané dovednosti a vědomosti v praxi v mateřských školách. Výsledné informace jsou shrnuty ve třech hlavních oblastech. První část se zabývá vzděláním pedagogů. Druhá oblast mapuje využití získaných vědomostí a dovedností při pedagogické praxi v mateřské škole a komparuje maximální hudební vzdělání dosažené mimo daný obor u respondentů. Třetí část nabízí pohled na aplikování hudebních činností v mateřské škole, na další hudební vzdělávání pedagogů a podporu ze strany vedení jednotlivých institucí.
Název v anglickém jazyce
Music Education as an Integral Part of Future Pre-schoolTeachers Training
Popis výsledku anglicky
The article summarizes and evaluates the general summary of the results of the research conducted in the spring of 2018. The study was aimed at preschool educators who had studied the programme and are, currently, using the acquired skills and knowledge in preschool facilities. The results are summarized in three main areas. The first area deals with teacher education. The second area maps the use of acquired knowledge and skills in the pedagogical practice in preschool facilities and compares the maximum musical education achieved outside the given discipline by the respondents. The third area offers a view of the application of musical activities in preschool facilities, in further education of teachers and in the support of the management at the individual institutions.
Klasifikace
Druh
J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2018
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Teoretické reflexe hudební výchovy
ISSN
1803-1331
e-ISSN
—
Svazek periodika
1
Číslo periodika v rámci svazku
14
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
6
Strana od-do
9-14
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—