Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Didaktika cizích jazyků v teorii a empirii

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F18%3A00106406" target="_blank" >RIV/00216224:14410/18:00106406 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Didaktika cizích jazyků v teorii a empirii

  • Popis výsledku v původním jazyce

    V přednášce je nastíněna současná koncepce didaktiky cizích jazyků, která se dynamicky rozvíjí pod vlivem nejnovějších poznatků jejích četných referenčních disciplín a aktuálních společenských i jazykově politických požadavků na znalosti cizích jazyků. Následuje stručná charakteristika současného směřování empirického výzkumu učení a vyučování cizím jazykům, který je založen na polydisciplinární bázi. Z metodologického hlediska je hlavní pozornost věnována kvalitativním přístupům, jež v tomto výzkumu postupně nalézají své stabilní místo.

  • Název v anglickém jazyce

    Didactics of foreign languages in theoretical and empirical research

  • Popis výsledku anglicky

    The lecture outlines the current concept of foreign language didactics, which dynamically develops under the influence of the latest knowledge of its numerous reference disciplines and current social and linguistic policy requirements for foreign language knowledge. The following is a brief description of the current direction of empirical research on foreign language learning and teaching, which is based on a polydisciplinary basis. From a methodological point of view, the main attention is paid to qualitative approaches, which gradually find their stable place in this research.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2018

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů