Didaktika cizích jazyků v teorii a empirii
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F18%3A00106406" target="_blank" >RIV/00216224:14410/18:00106406 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Didaktika cizích jazyků v teorii a empirii
Popis výsledku v původním jazyce
V přednášce je nastíněna současná koncepce didaktiky cizích jazyků, která se dynamicky rozvíjí pod vlivem nejnovějších poznatků jejích četných referenčních disciplín a aktuálních společenských i jazykově politických požadavků na znalosti cizích jazyků. Následuje stručná charakteristika současného směřování empirického výzkumu učení a vyučování cizím jazykům, který je založen na polydisciplinární bázi. Z metodologického hlediska je hlavní pozornost věnována kvalitativním přístupům, jež v tomto výzkumu postupně nalézají své stabilní místo.
Název v anglickém jazyce
Didactics of foreign languages in theoretical and empirical research
Popis výsledku anglicky
The lecture outlines the current concept of foreign language didactics, which dynamically develops under the influence of the latest knowledge of its numerous reference disciplines and current social and linguistic policy requirements for foreign language knowledge. The following is a brief description of the current direction of empirical research on foreign language learning and teaching, which is based on a polydisciplinary basis. From a methodological point of view, the main attention is paid to qualitative approaches, which gradually find their stable place in this research.
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2018
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů