Lingvistická zdvořilost u studentů anglického jazyka (L2)
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F18%3A00109148" target="_blank" >RIV/00216224:14410/18:00109148 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Lingvistická zdvořilost u studentů anglického jazyka (L2)
Popis výsledku v původním jazyce
Poster představuje výzkumný projekt, který se zaměřuje na lingvistickou zdvořilost, konkrétně na řečové akty žádostí a omluv. Jedná se o srovnávací výzkum, jehož cílem je porovnat strategie žádostí a omluv u českých rodilých mluvčích při používání angličtiny jako jejich cizího jazyka (L2) se strategiemi rodilých mluvčích angličtiny. První část posteru se zabývá teoretickými východisky výzkumu, druhá část se soustředí na metodologii a design výzkumu.
Název v anglickém jazyce
Linguistic politeness used by students of the English language (L2)
Popis výsledku anglicky
The poster presents a research project that deals with linguistic politeness, specifically with speech acts of requests and apologies. It is a crosscultural project, its aim is to compare and contrast request and apology strategies used by Czech native speakers of English as their second language (L2) to the strategies applied by native speakers of English. The first part of the poster presents the theoretical background of the research, in the second part it focuses on the methodology and research design.
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2018
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů