Strategie omluv ve formálních a neformálních situacích u českých studentů v anglickém jazyce (L2)
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F19%3A00112997" target="_blank" >RIV/00216224:14410/19:00112997 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Strategie omluv ve formálních a neformálních situacích u českých studentů v anglickém jazyce (L2)
Popis výsledku v původním jazyce
Dizertační výzkum se zaměřuje na pragmatickou kompetenci u českých vysokoškolských studentů v angličtině jako jejich L2. Tento poster představuje výsledky pilotáže jedné části dizertačního výzkumu, konkrétně prezentuje, jaké strategie řečových aktů omluvy používají čeští studenti v anglickém jazyce jako jejich L2.
Název v anglickém jazyce
Apology Strategies Used by Czech Students in English (L2) in Formal and Informal Situations
Popis výsledku anglicky
The dissertation research focuses on pragmatic competence of Czech university students in English as a foreign language (L2). This poster presents the findings of one part of the pilot investigation – the use of apology strategies made by Czech university students in English (L2).
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2019
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů