Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

3A Content Focused Approach for Improving Instruction: Developing and Sharing Knowledge in Professional Communities

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F19%3A00107861" target="_blank" >RIV/00216224:14410/19:00107861 - isvavai.cz</a>

  • Nalezeny alternativní kódy

    RIV/00216208:11410/19:10395226

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    3A Content Focused Approach for Improving Instruction: Developing and Sharing Knowledge in Professional Communities

  • Popis výsledku v původním jazyce

    In this chapter, we discuss why and how knowledge (about teaching and learning) should be shared within professional communities (of teachers). Building upon that, the 3A CFA approach is introduced as a means to (1) promote discussion about teaching and learning within professional communities of teachers, and (2) generate findings about teaching and learning that will enrich the knowledge base of the teaching profession.

  • Název v anglickém jazyce

    3A Content Focused Approach for Improving Instruction: Developing and Sharing Knowledge in Professional Communities

  • Popis výsledku anglicky

    In this chapter, we discuss why and how knowledge (about teaching and learning) should be shared within professional communities (of teachers). Building upon that, the 3A CFA approach is introduced as a means to (1) promote discussion about teaching and learning within professional communities of teachers, and (2) generate findings about teaching and learning that will enrich the knowledge base of the teaching profession.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA14-06480S" target="_blank" >GA14-06480S: Utváření didaktického vědění pro zlepšení: rozvíjení kvality výuky</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2019

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Supporting Teachers: Improving Instruction

  • ISBN

    9783830940296

  • Počet stran výsledku

    22

  • Strana od-do

    55-76

  • Počet stran knihy

    186

  • Název nakladatele

    Waxmann

  • Místo vydání

    Münster

  • Kód UT WoS kapitoly