Rozvíjení dovedností v psaní v anglickém jazyce
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F19%3A00110990" target="_blank" >RIV/00216224:14410/19:00110990 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Rozvíjení dovedností v psaní v anglickém jazyce
Popis výsledku v původním jazyce
Interkulturní komunikační kompetence sestává z řady složek, mezi něž se vedle komunikační kompetence v cizím jazyce, povědomí, postojů a znalostí řadí také dovednosti. Příspěvek představuje způsob, jímž bylo zkoumáno rozvíjení dovedností v akčním výzkumu, který byl proveden na základní škole s cílem rozvíjet interkulturní komunikační kompetenci žáků devátého ročníku v psaní v anglickém jazyce. Výzkumná zjištění otevírají otázku, jakými metodologickými postupy je možné rozvíjení dovedností v psaní zachytit a analyzovat.
Název v anglickém jazyce
Developing Skills in Writing in English
Popis výsledku anglicky
Intercultural communicative competence consists of a range of components including, apart from foreign language communicative competence, awareness, attitudes and knowledge, also skills. The presentation introduces the way in which developing skills was examined in action research which was conducted at lower-secondary school, being aimed at developing intercultural communicative competence of pupils of the ninth grade in writing in English. Research outcomes open a discussion on methodology which may enable identification and analysis of development of skills in writing.
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2019
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů