Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Rozvíjení dovedností v psaní v anglickém jazyce

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F19%3A00110990" target="_blank" >RIV/00216224:14410/19:00110990 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Rozvíjení dovedností v psaní v anglickém jazyce

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Interkulturní komunikační kompetence sestává z řady složek, mezi něž se vedle komunikační kompetence v cizím jazyce, povědomí, postojů a znalostí řadí také dovednosti. Příspěvek představuje způsob, jímž bylo zkoumáno rozvíjení dovedností v akčním výzkumu, který byl proveden na základní škole s cílem rozvíjet interkulturní komunikační kompetenci žáků devátého ročníku v psaní v anglickém jazyce. Výzkumná zjištění otevírají otázku, jakými metodologickými postupy je možné rozvíjení dovedností v psaní zachytit a analyzovat.

  • Název v anglickém jazyce

    Developing Skills in Writing in English

  • Popis výsledku anglicky

    Intercultural communicative competence consists of a range of components including, apart from foreign language communicative competence, awareness, attitudes and knowledge, also skills. The presentation introduces the way in which developing skills was examined in action research which was conducted at lower-secondary school, being aimed at developing intercultural communicative competence of pupils of the ninth grade in writing in English. Research outcomes open a discussion on methodology which may enable identification and analysis of development of skills in writing.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2019

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů