Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Self-assessment as a relevant component of learners' identity and the self(concept) in foreign language learning and learning

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F19%3A00111674" target="_blank" >RIV/00216224:14410/19:00111674 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://old.ped.muni.cz/katedry-a-instituty/nemecky-jazyk-literatura/aktivity/bruenner-hefte-zu-deutsch-als-fremdsprache" target="_blank" >https://old.ped.muni.cz/katedry-a-instituty/nemecky-jazyk-literatura/aktivity/bruenner-hefte-zu-deutsch-als-fremdsprache</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    němčina

  • Název v původním jazyce

    Selbstevaluation als relevante Komponente der Identität und des Selbst(Konzepts) der Lernenden im Fremdsprachenunterricht

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Der Text untersucht, wie Identität, ein stets präsentes Attribut von Fremdsprachenlernern, beim Fremdsprachenlernen zum Ausdruck kommt, und erläutert darüber hinaus die Fragen, wie das Wechselspiel zwischen Identität und Selbst(Konzept) im Fremdsprachenunterricht aussieht und welche Bedeutung in diesem Kontext der Selbstevaluation der (Fremdsprachen)Lernenden zukommt. Das Ziel des Textes besteht darin, den Erkenntnisstand zu diesen Konzepten aufzuarbeiten und darüber hinaus die theoretischen Grundlagen für weitere empirische Untersuchungen in diesem Gebiet zu präzisieren.

  • Název v anglickém jazyce

    Self-assessment as a relevant component of learners' identity and the self(concept) in foreign language learning and learning

  • Popis výsledku anglicky

    The present text explores the questions of how identity, an always present property in foreign language learners, is expressed, how the concepts of identity and self interact and what kind of interplay between the concept of identity and self (concept) takes place in foreign language learning and teaching, and which role the self-evaluation of (foreign language) learners plays in this context. The aim of the text is to review the level of knowledge about these concepts and, moreover, to specify the theoretical basis for further empirical investigation in this area.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2019

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Brünner Hefte zu Deutsch als Fremdsprache

  • ISSN

    1803-4411

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    12

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    1930

  • Strana od-do

    12

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus