Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Uplatnění principů autonomie žáka v hodinách anglického jazyka

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F19%3A00113038" target="_blank" >RIV/00216224:14410/19:00113038 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Uplatnění principů autonomie žáka v hodinách anglického jazyka

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Má disertační práce se zabývá problematikou uplatnění principů autonomie žáka v hodinách anglického jazyka na 2. stupni ZŠ. Na tomto posteru stručně představuji vybrané principy autonomie žáka a stručně popisuji jejich uplatnění skrze intervenci v podobě výukových činností a aktivit.

  • Název v anglickém jazyce

    Employing the principles of learner autonomy in English lessons

  • Popis výsledku anglicky

    My dissertation deals with employing the principles of learner autonomy in English lessons at a lower-secondary level of education. This poster briefly summarizes chosen principles of learner autonomy and their use in my classes.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2019

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů