Uplatnění principů autonomie žáka v hodinách anglického jazyka
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F19%3A00113038" target="_blank" >RIV/00216224:14410/19:00113038 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Uplatnění principů autonomie žáka v hodinách anglického jazyka
Popis výsledku v původním jazyce
Má disertační práce se zabývá problematikou uplatnění principů autonomie žáka v hodinách anglického jazyka na 2. stupni ZŠ. Na tomto posteru stručně představuji vybrané principy autonomie žáka a stručně popisuji jejich uplatnění skrze intervenci v podobě výukových činností a aktivit.
Název v anglickém jazyce
Employing the principles of learner autonomy in English lessons
Popis výsledku anglicky
My dissertation deals with employing the principles of learner autonomy in English lessons at a lower-secondary level of education. This poster briefly summarizes chosen principles of learner autonomy and their use in my classes.
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2019
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů