Obava z komunikace v cizím jazyce ve výuce
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F19%3A00113100" target="_blank" >RIV/00216224:14410/19:00113100 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Obava z komunikace v cizím jazyce ve výuce
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek mapuje výzkumy zabývající se obavou z komunikace ve výuce cizího jazyka. Studie přináší přehled šestnácti studií v rozmezí let 2001-2019, které se zabývaly studiem obavy z komunikace ve výuce cizího jazyka na úrovni terciárního vzdělávání.
Název v anglickém jazyce
Foreign language classroom anxiety
Popis výsledku anglicky
The present text maps research focused on foreign language classroom anxiety. It provides an overview based on data from sixteen studies in the range of 2001-2019 that were focused on foreign language anxiety at the university level.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2019
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Výzkum v didaktice cizích jazyků II
ISBN
9788021095465
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
19
Strana od-do
13-31
Název nakladatele
Masarykova univerzita
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
Brno
Datum konání akce
1. 1. 2019
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—