Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Matematická pregramotnost a učitelé mateřských škol

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F19%3A00113507" target="_blank" >RIV/00216224:14410/19:00113507 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://munispace.muni.cz/library/catalog/book/1436" target="_blank" >https://munispace.muni.cz/library/catalog/book/1436</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M210-9419-2019" target="_blank" >10.5817/CZ.MUNI.M210-9419-2019</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Matematická pregramotnost a učitelé mateřských škol

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Monografie shrnuje poznatky o matematické pregramotnosti dětí předškolního věku v kontextu jejich celkového osobnostního rozvoje. Výzkumná část obsahuje výsledky šetření, jehož cílem bylo zjistit, jaký je pohled učitelů MŠ a studentů učitelství pro MŠ na matematickou stránku svého vzdělávání a na rozvoj matematické pregramotnosti dětí jako jedné z důležitých oblastí jejich profesní činnosti.

  • Název v anglickém jazyce

    Mathematical pre-literacy and pre-school teachers

  • Popis výsledku anglicky

    The monography summarizes mathematical preliteracy of pre-school children in the context of their complex personal development. The research part of the article focuses on outcomes of research aimed at finding out how kindergarten teachers and prospective teachers of Pre-school teacher training programme reflect the mathematical aspects of their education and the development of mathematical preliteracy of children as an important area of their professional activities.

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2019

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    9788021094185

  • Počet stran knihy

    174

  • Název nakladatele

    Masarykova univerzita

  • Místo vydání

    Brno

  • Kód UT WoS knihy