Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Podpora pregramotností v předškolním vzdělávání

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F19%3A10399246" target="_blank" >RIV/00216208:11410/19:10399246 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://verso.is.cuni.cz/pub/verso.fpl?fname=obd_publikace_handle&handle=KP377d2W1k" target="_blank" >https://verso.is.cuni.cz/pub/verso.fpl?fname=obd_publikace_handle&handle=KP377d2W1k</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Podpora pregramotností v předškolním vzdělávání

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Tento text pojednává o projektu Podpora pregramotností v předškolním vzdělávání s termínem realizace v období od 1. 1. 2017 do 31. 12. 2019. Text postupně stručně seznamuje s třemi vzdělávacími moduly, jejich hlavními tématy, aktivitami, s účastníky, harmonogramem a klíčovými aktivitami. Představuje současné dílčí výstupy i vzhledem k tomu, že projekt v době zpracování této zprávy nebyl ještě ukončen. Hlavním řešitelem je Pedagogická fakulta Univerzity Karlovy a partnery jsou čtyři vysoké školy a nestátní nezisková organizace (NNO) zaměřená na podporu inkluze dětí s odlišným mateřským jazykem META o.p.s. Cílem projektu je zvýšení kvality předškolního vzdělávání včetně usnadnění přechodu dětí z mateřské školy do základní školy. Prostřednictvím společenství praxe všech aktérů projekt rozvíjí profesní kompe-tence učitelů a budoucích učitelů v oblasti čtenářské, matematické pregramotností a didaktiky předškolního vzdělávání s akcentem na výměnu zkušeností, propojení teorie a praxe z hlediska specifi k předškolního vzdělávání v souladu s cíli RVP PV.

  • Název v anglickém jazyce

    Support of Preliteracy, Prenumeracy and Didactics in Pre-school Education

  • Popis výsledku anglicky

    This text deals with the project Support of Preliteracy, Prenumeracy and Didactics in Pre-school Education with the period of implementation from 1. 1. 2017 to 31. 12. 2019. The text briefl y introduces three learning modules, their main themes, activities, participants, timetable and key activities. It also represents the current partial outputs, as the project was not yet completed at the time of writing this report. The principal investigator is the Faculty of Education of Charles University and the partners are four universities and a non-governmental non-profi t organization focused on supporting inclusion of children with a different mother tongue META o.p.s. The aim of the project is to improve the quality of pre-school education, including facilitating the transition of children from kindergarten to primary school. Through the community of practice of all actors, the project develops the professional competences of teachers and future teachers in the areas of reading, mathematical pre-schooling and didactics of pre-school education with an emphasis on exchanging experience, linking theory and practice in terms of pre-school specifi cities in line with the preschool curriculum.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2019

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Gramotnost, pregramotnost a vzdělávání [online]

  • ISSN

    2533-7890

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    3

  • Číslo periodika v rámci svazku

    2

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    21

  • Strana od-do

    167-187

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus