Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

A quality framework for assessing the designed curriculum – a basis for the Czech PE curriculum revision

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F20%3A00115660" target="_blank" >RIV/00216224:14410/20:00115660 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://karolinum.cz/data/clanek/8066/Kinan_56_1_0047.pdf" target="_blank" >https://karolinum.cz/data/clanek/8066/Kinan_56_1_0047.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.14712/23366052.2020.6" target="_blank" >10.14712/23366052.2020.6</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    A quality framework for assessing the designed curriculum – a basis for the Czech PE curriculum revision

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This paper presents a general curriculum quality framework that has been developed on the basis of research in the Czech Republic and internationally. The cogency of this framework and its relevance to the Czech PE curriculum is demonstrated by reference to curriculum research. Finally its potential as a quality assessment tool for the review of the Czech Physical Education curriculum is discussed.

  • Název v anglickém jazyce

    A quality framework for assessing the designed curriculum – a basis for the Czech PE curriculum revision

  • Popis výsledku anglicky

    This paper presents a general curriculum quality framework that has been developed on the basis of research in the Czech Republic and internationally. The cogency of this framework and its relevance to the Czech PE curriculum is demonstrated by reference to curriculum research. Finally its potential as a quality assessment tool for the review of the Czech Physical Education curriculum is discussed.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2020

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    AUC Kinanthropologica

  • ISSN

    1212-1428

  • e-ISSN

    2336-6052

  • Svazek periodika

    56

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

    47-55

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus