Učení se slovní zásobě ve dvojicích
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F20%3A00118191" target="_blank" >RIV/00216224:14410/20:00118191 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Učení se slovní zásobě ve dvojicích
Popis výsledku v původním jazyce
Přehledová studie si klade za cíl popsat stav řešené problematiky učení se slovní zásobě ve dvojicích v rámci hodin cizího jazyka. V příspěvku jsou prezentovány zahraniční studie zahrnuté v mezinárodní databázi Scopus v rozmezí posledních dvanácti let, zabývající se problematikou osvojování a učení se slovní zásobě (ve dvojicích). Vybrané kvantitativně a kvalitativně zaměřené studie představují přehled o konkrétních oblastech, kterým je věnována pozornost v rámci konceptu osvojování a učení se slovní zásobě. Studie zaměřené na učení se slovní zásobě ve dvojicích podtrhují pozitivní vliv zavádění aktivit zaměřených na slovní zásobu do dvojic, přičemž některé z nich upozorňují na důležitost výběru dvojic prostřednictvím vyučujícího.
Název v anglickém jazyce
Vocabulary learning in pairs
Popis výsledku anglicky
This review aims to map the state of the art in vocabulary learning and acquisition in pairs within the foreign language classroom. The contribution presents the research from abroad included in the international database Scopus in the range of the last twelve years, concerning acquisition and vocabulary learning (in pairs). Selected quantitative and qualitative studies present the areas that are paid attention to within the acquisition and vocabulary learning concepts. Studies focused on vocabulary learning in pairs emphasize the positive influence of implementing activities focused on vocabulary in pairs. Some of them point out the importance of the teacher selecting pairs.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2020
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Výzkum v didaktice cizích jazyků III
ISBN
9788021098213
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
26
Strana od-do
45-70
Název nakladatele
Masarykova Univerzita
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
Brno
Datum konání akce
1. 1. 2020
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—