Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Vocabulary learning strategies in pair work: Meaning determination in German as a foreign language classroom

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F24%3A00139099" target="_blank" >RIV/00216224:14410/24:00139099 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://www.pf.jcu.cz/images/PF/veda-vyzkum/lingua-viva/download/LV39_2024.pdf" target="_blank" >https://www.pf.jcu.cz/images/PF/veda-vyzkum/lingua-viva/download/LV39_2024.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    němčina

  • Název v původním jazyce

    Vokabellernstrategien in Partnerarbeit: Bedeutungserschließung im DaF-Unterricht

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Da der Wortschatzerwerb aus der Perspektive der Lernenden als eher schwierig wahrgenommen wird, werden sowohl in der Unterrichtspraxis als auch in der fremdsprachendidaktischen Forschung Wege gesucht, um das Vokabellernen zu erleichtern. Der Beitrag stellt das Forschungsdesign und ausgewählte Ergebnisse einer Pilotstudie vor, die im Rahmen einer Dissertationsforschung durchgeführt wurde. Ziel des Beitrags ist es, die Strategien darzustellen, die tschechische Schüler*innen zur Erschließung der Bedeutungen von neuen deutschen Worten verwenden.

  • Název v anglickém jazyce

    Vocabulary learning strategies in pair work: Meaning determination in German as a foreign language classroom

  • Popis výsledku anglicky

    Since vocabulary acquisition from a learner’s perspective is perceived as rather difficult, both in teaching practice and in foreign language didactic research, ways are sought to make vocabulary learning easier. The article presents the research design and selected results of a pilot study conducted within dissertation research. The aim of the paper is to present the strategies Czech learners use to discover meanings of new German words.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2024

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Lingua Viva

  • ISSN

    1801-1489

  • e-ISSN

    2336-8136

  • Svazek periodika

    XX

  • Číslo periodika v rámci svazku

    39

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    15

  • Strana od-do

    33-47

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus