LiLa – the Methodological Portal for Work with Authentic Texts in Ger- man Classes
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F21%3A00124168" target="_blank" >RIV/00216224:14410/21:00124168 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://books.akademicka.pl/publishing/catalog/book/316" target="_blank" >https://books.akademicka.pl/publishing/catalog/book/316</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.12797/9788381384902.07" target="_blank" >10.12797/9788381384902.07</a>
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
němčina
Název v původním jazyce
LiLa – methodisches Portal für Didaktisierung von authentischen Texten im DaF-Unterricht
Popis výsledku v původním jazyce
Das ursprünglich kulturwissenschaftliche Konzept der linguistic landscapes findet seit einigen Jahren auch in anderen kulturwissenschaftlichen Fachrichtungen Anwendung. Neulich erschienen mehrere Publikationen über theoretische Grundlagen zur Verwendung der authentischen und öffentlichen Texte im Fremdsprachenunterricht, sowie über praktische Entwürfe und deren Vorteile für die Fremdsprachen- und Kulturvermittlung. Der vorliegende Beitrag stellt das Projekt „LiLa“ vor, das an diese neuesten Trends anknüpft und versucht, sie in praktischen Didaktisierungen umzusetzen.
Název v anglickém jazyce
LiLa – the Methodological Portal for Work with Authentic Texts in Ger- man Classes
Popis výsledku anglicky
The cultural and scientific concept of linguistic landscapes is not used strictly in cultural and scientific disciplines anymore. Recently, several publications have appeared on theoretical foundations for the use of authentic and public texts in foreign language teaching, as well as on practical designs and their advantages for foreign language and cultural education. This article introduces the project „LiLa“ which develops on these latest trends and tries to transform them into practical teaching materials.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2021
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Empirische Studien und didaktische Implikationen der modernen Fremdsprachenforschung: am Beispiel des Deutschen
ISBN
9788381384896
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
20
Strana od-do
115-134
Název nakladatele
WYDAWNICTWO KSIĘGARNIA AKADEMICKA
Místo vydání
Kraków
Místo konání akce
Varšava
Datum konání akce
29. 5. 2019
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—