Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

LiLa – the Methodological Portal for Work with Authentic Texts in Ger- man Classes

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F21%3A00124168" target="_blank" >RIV/00216224:14410/21:00124168 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://books.akademicka.pl/publishing/catalog/book/316" target="_blank" >https://books.akademicka.pl/publishing/catalog/book/316</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.12797/9788381384902.07" target="_blank" >10.12797/9788381384902.07</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    němčina

  • Název v původním jazyce

    LiLa – methodisches Portal für Didaktisierung von authentischen Texten im DaF-Unterricht

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Das ursprünglich kulturwissenschaftliche Konzept der linguistic landscapes findet seit einigen Jahren auch in anderen kulturwissenschaftlichen Fachrichtungen Anwendung. Neulich erschienen mehrere Publikationen über theoretische Grundlagen zur Verwendung der authentischen und öffentlichen Texte im Fremdsprachenunterricht, sowie über praktische Entwürfe und deren Vorteile für die Fremdsprachen- und Kulturvermittlung. Der vorliegende Beitrag stellt das Projekt „LiLa“ vor, das an diese neuesten Trends anknüpft und versucht, sie in praktischen Didaktisierungen umzusetzen.

  • Název v anglickém jazyce

    LiLa – the Methodological Portal for Work with Authentic Texts in Ger- man Classes

  • Popis výsledku anglicky

    The cultural and scientific concept of linguistic landscapes is not used strictly in cultural and scientific disciplines anymore. Recently, several publications have appeared on theoretical foundations for the use of authentic and public texts in foreign language teaching, as well as on practical designs and their advantages for foreign language and cultural education. This article introduces the project „LiLa“ which develops on these latest trends and tries to transform them into practical teaching materials.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2021

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Empirische Studien und didaktische Implikationen der modernen Fremdsprachenforschung: am Beispiel des Deutschen

  • ISBN

    9788381384896

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    20

  • Strana od-do

    115-134

  • Název nakladatele

    WYDAWNICTWO KSIĘGARNIA AKADEMICKA

  • Místo vydání

    Kraków

  • Místo konání akce

    Varšava

  • Datum konání akce

    29. 5. 2019

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku