Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Linguistic Landscapes and Spot-German: their Potential for Use in the Teaching of German as a Foreign Language

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F19%3A00113107" target="_blank" >RIV/00216224:14410/19:00113107 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    němčina

  • Název v původním jazyce

    Linguistic Landscapes und Spot-German: ihre Verwendungspotenziale für den DaF-Unterricht

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Im Beitrag wurde auf die Diskussion über aktuelle landeskundliche Ansätze in der Fremdsprachendidaktik eingegangen, in denen kulturwissenschaftliche Zugänge hervorgehoben werden. Im Fokus standen Linguistic Landscapes (sprachliche Zeichen im öffentlichen Raum), die in den letzten vier Jahrzenten nicht nur ein interdisziplinäres Forschungsfeld darstellen, sondern auch ein vielversprechendes Verwendungspotenzial für den fremdsprachlichen Unterricht verbergen, wenn man diese sprachlichen Zeichen – oft mit Bild verbunden – für sprachdidaktische Zwecke nutzt.

  • Název v anglickém jazyce

    Linguistic Landscapes and Spot-German: their Potential for Use in the Teaching of German as a Foreign Language

  • Popis výsledku anglicky

    The contribution dealt with the discussion about current cultural approaches in foreign language didactics, in which cultural-scientific approaches are emphasized. The focus was on linguistic landscapes (linguistic signs in public space), which have not only represented an interdisciplinary research field in the last four decades, but also hide a promising potential for use in foreign language teaching if these linguistic signs - often associated with images - are used for didactic language Uses purposes.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2019

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů