Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

The effect of two feedback strategies on EFL writing quality from the perspective of syntactic complexity

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F21%3A00124476" target="_blank" >RIV/00216224:14410/21:00124476 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://journals.muni.cz/casalc-review/article/view/14336" target="_blank" >https://journals.muni.cz/casalc-review/article/view/14336</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.5817/CASALC2021-1-7" target="_blank" >10.5817/CASALC2021-1-7</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    The effect of two feedback strategies on EFL writing quality from the perspective of syntactic complexity

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This paper aims to present the results of the study investigating the efficacy of computer-mediated feedback on EFL writing with regard to syntactic complexity as an aspect of writing quality.

  • Název v anglickém jazyce

    The effect of two feedback strategies on EFL writing quality from the perspective of syntactic complexity

  • Popis výsledku anglicky

    This paper aims to present the results of the study investigating the efficacy of computer-mediated feedback on EFL writing with regard to syntactic complexity as an aspect of writing quality.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2021

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    CASALC Review

  • ISSN

    1804-9435

  • e-ISSN

    2694-9288

  • Svazek periodika

    11

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    24

  • Strana od-do

    69-92

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus