The effect of two feedback strategies on EFL writing quality from the perspective of syntactic complexity
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F21%3A00124476" target="_blank" >RIV/00216224:14410/21:00124476 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://journals.muni.cz/casalc-review/article/view/14336" target="_blank" >https://journals.muni.cz/casalc-review/article/view/14336</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.5817/CASALC2021-1-7" target="_blank" >10.5817/CASALC2021-1-7</a>
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
The effect of two feedback strategies on EFL writing quality from the perspective of syntactic complexity
Popis výsledku v původním jazyce
This paper aims to present the results of the study investigating the efficacy of computer-mediated feedback on EFL writing with regard to syntactic complexity as an aspect of writing quality.
Název v anglickém jazyce
The effect of two feedback strategies on EFL writing quality from the perspective of syntactic complexity
Popis výsledku anglicky
This paper aims to present the results of the study investigating the efficacy of computer-mediated feedback on EFL writing with regard to syntactic complexity as an aspect of writing quality.
Klasifikace
Druh
J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2021
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
CASALC Review
ISSN
1804-9435
e-ISSN
2694-9288
Svazek periodika
11
Číslo periodika v rámci svazku
1
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
24
Strana od-do
69-92
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—