Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Vliv pragmatiky na rozvoj písemných komunikačních dovedností u studentů angličtiny jako cizího jazyka : přehledová studie

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F21%3A00126103" target="_blank" >RIV/00216224:14410/21:00126103 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://munispace.muni.cz/library/catalog/book/2166" target="_blank" >https://munispace.muni.cz/library/catalog/book/2166</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.P280-0055-2021-5" target="_blank" >10.5817/CZ.MUNI.P280-0055-2021-5</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Vliv pragmatiky na rozvoj písemných komunikačních dovedností u studentů angličtiny jako cizího jazyka : přehledová studie

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Vzhledem k tomu, že psaní je klíčovou řečovou dovedností a angličtina funguje jako lingua franca mezinárodní komunikace, je nutné učit studenty angličtiny náležitě komunikovat v daném kontextu a s ohledem na adresáta, a to nejen v projevu mluveném, ale také psaném. Tato přehledová studie shrnuje výsledky z několika výzkumných šetření zaměřených na vliv implementace explicitní výuky pragmatiky a pojmů z oblasti pragmatiky do výuky angličtiny na rozvoj pragmatické kompetence studentů, zejména ve vztahu k jejich písemným komunikačním dovednostem.

  • Název v anglickém jazyce

    The Effect of Pragmatics on the Development of Written Communication Skills of Students of English as a Second Language: A Review Study

  • Popis výsledku anglicky

    With writing as a key language skill and English as a lingua franca of international communication, it is necessary to teach students to communicate appropriately in the given context and with regard to the addressee, not only in speaking but also in writing. This study reviews research on the effect of incorporating explicit pragmatic instruction into English lessons on the development of learners’ pragmatic competence, chiefly in relation to written communication skills.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2021

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Výzkum v didaktice cizích jazyků IV

  • ISBN

    9788028000547

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    24

  • Strana od-do

    113-136

  • Název nakladatele

    Masarykova univerzita: Pedagogická fakulta

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Brno

  • Datum konání akce

    1. 1. 2021

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku