Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Social inclusion in the Czech schools from the perspective of non-Roma female school educators.

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F22%3A00126200" target="_blank" >RIV/00216224:14410/22:00126200 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://iase.org/journal" target="_blank" >https://iase.org/journal</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Social inclusion in the Czech schools from the perspective of non-Roma female school educators.

  • Popis výsledku v původním jazyce

    In our research study, we present a partial analysis of the testimonies of female school educators aimed at the everyday problems associated with school socialization of Roma pupils in the Czech education system. This study follows current trends related to school inclusion and equal access to education.

  • Název v anglickém jazyce

    Social inclusion in the Czech schools from the perspective of non-Roma female school educators.

  • Popis výsledku anglicky

    In our research study, we present a partial analysis of the testimonies of female school educators aimed at the everyday problems associated with school socialization of Roma pupils in the Czech education system. This study follows current trends related to school inclusion and equal access to education.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2022

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Journal of the International Association of Special Education

  • ISSN

    1555-6913

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    22

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1

  • Stát vydavatele periodika

    US - Spojené státy americké

  • Počet stran výsledku

    17

  • Strana od-do

    23-39

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus