Rozbor učiva obecné chemie na základní škole – propojení opěrných a nově vytvářených pojmů
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F23%3A00132377" target="_blank" >RIV/00216224:14410/23:00132377 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://www.arnica.zcu.cz/images/2023_clanky/Arnika_2023-1_3-Valova-Cidlova-web.pdf" target="_blank" >https://www.arnica.zcu.cz/images/2023_clanky/Arnika_2023-1_3-Valova-Cidlova-web.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Rozbor učiva obecné chemie na základní škole – propojení opěrných a nově vytvářených pojmů
Popis výsledku v původním jazyce
Text zveřejňuje výzkumné výsledky rozboru návaznosti opěrných a nově vytvářených klíčových pojmů v oblasti obecné chemie a molekulární fyziky: jedná se o pojmy atom, molekula, prvek, sloučenina. Správné pochopení a osvojení těchto pojmů pokládají autorky textu za nutnou podmínku pro úspěšné studium chemie.
Název v anglickém jazyce
Analysis of the curriculum of general chemistry at lower secondary school – interconnection of supporting and newly created concepts
Popis výsledku anglicky
The text publishes the research results of the analysis of the continuity of supporting and newly created key terms in the field of general chemistry and molecular physics: these are the terms atom, molecule, element, compound. The authors of the text consider the correct understanding and mastery of these concepts to be a necessary condition for a successful study of chemistry.
Klasifikace
Druh
J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2023
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Arnica - Acta Rerum Naturalium didactICA, časopis pro rozvoj přírodovědného vzdělání
ISSN
1804-8366
e-ISSN
1804-8366
Svazek periodika
2023
Číslo periodika v rámci svazku
1
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
10
Strana od-do
18-27
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—