Čtenářské dílny na 2. stupni základních škol: strategie a výzvy
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F24%3A00136234" target="_blank" >RIV/00216224:14410/24:00136234 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://www.unipo.sk/public/media/47685/2024-odjl-01.pdf#str110" target="_blank" >https://www.unipo.sk/public/media/47685/2024-odjl-01.pdf#str110</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Čtenářské dílny na 2. stupni základních škol: strategie a výzvy
Popis výsledku v původním jazyce
Článek se zaměřuje na rozvoje čtenářských dovedností a zájmu o čtení u žáků na 2. stupni základních škol prostřednictvím čtenářských dílen. V článku se definují čtenářské dílny, zmiňují výzvy, kterým školy čelí při zavádění čtenářských dílen, nabízí přehled strategií na 2. stupni základních škol, zdůrazňuje důležitost rozvoje čtenářských dovedností a podpory spolupráce mezi školami, rodiči a městskými knihovnami, aby bylo možné dosáhnout pozitivních výsledků v oblasti čtenářství a čtenářské gramotnosti.
Název v anglickém jazyce
Reading workshops at lower secondary schools: strategies and challenges
Popis výsledku anglicky
The paper focuses on the development of reading skills and interest in reading among students in lower secondary schools through the implementation of reading workshops. The paper defines reading workshops, discusses challenges schools face when introducing them, provides an overview of strategies for lower secondary schools, emphasizes the importance of developing reading skills, and promotes cooperation between schools, parents, and municipal libraries in order to achieve positive outcomes in the field of reading and reading literacy.
Klasifikace
Druh
J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2024
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
O dieťati, jazyku, literatúre. Časopis pre otázky rozvíjania komunikačnej a literárnej kompetencie
ISSN
1339-3200
e-ISSN
2729-8639
Svazek periodika
XII
Číslo periodika v rámci svazku
1
Stát vydavatele periodika
SK - Slovenská republika
Počet stran výsledku
9
Strana od-do
110-118
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—