Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Rozvoj digitálních kompetencí v prostředí čtenářských dílen na základní škole

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F24%3A00138015" target="_blank" >RIV/00216224:14410/24:00138015 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://munispace.muni.cz/library/catalog/book/2390" target="_blank" >https://munispace.muni.cz/library/catalog/book/2390</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Rozvoj digitálních kompetencí v prostředí čtenářských dílen na základní škole

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek se zaměřuje na využití digitálních technologií jako podpůrných nástrojů ve čtenářských dílnách na 2. stupni základních škol. Představuje různé digitální platformy a jejich potenciál pro zapojení žáků do čtení, zlepšování porozumění textu a rozvoj digitálních kompetencí. Příspěvek zkoumá, jak mohou digitální nástroje obohatit čtenářský zážitek, podporovat interaktivní učení a pomoci žákům v rozvoji kritického myšlení. Nastiňuje také, jak mohou tyto technologie napomoci učitelům v individualizaci výuky, a poskytuje konkrétní příklady jejich využití v edukačním procesu.

  • Název v anglickém jazyce

    Developing digital competencies in the environment of reading workshops in primary school

  • Popis výsledku anglicky

    The paper focuses on the use of digital technologies as supportive tools in reading workshops at the lower secondary level of primary schools. It presents various digital platforms and their potential for engaging students in reading, improving text comprehension, and developing digital competencies. The paper explores how digital tools can enrich the reading experience, promote interactive learning, and help students develop critical thinking skills. It also outlines how these technologies can assist teachers in individualizing instruction and provides specific examples of their use in the educational process.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2024

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    XVI. studentská vědecká konference Katedry českého jazyka a literatury

  • ISBN

    9788028006389

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

    88-97

  • Název nakladatele

    Masarykova univerzita

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Brno

  • Datum konání akce

    14. 3. 2024

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku