Rozvoj digitálních kompetencí v prostředí čtenářských dílen na základní škole
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F24%3A00138015" target="_blank" >RIV/00216224:14410/24:00138015 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://munispace.muni.cz/library/catalog/book/2390" target="_blank" >https://munispace.muni.cz/library/catalog/book/2390</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Rozvoj digitálních kompetencí v prostředí čtenářských dílen na základní škole
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek se zaměřuje na využití digitálních technologií jako podpůrných nástrojů ve čtenářských dílnách na 2. stupni základních škol. Představuje různé digitální platformy a jejich potenciál pro zapojení žáků do čtení, zlepšování porozumění textu a rozvoj digitálních kompetencí. Příspěvek zkoumá, jak mohou digitální nástroje obohatit čtenářský zážitek, podporovat interaktivní učení a pomoci žákům v rozvoji kritického myšlení. Nastiňuje také, jak mohou tyto technologie napomoci učitelům v individualizaci výuky, a poskytuje konkrétní příklady jejich využití v edukačním procesu.
Název v anglickém jazyce
Developing digital competencies in the environment of reading workshops in primary school
Popis výsledku anglicky
The paper focuses on the use of digital technologies as supportive tools in reading workshops at the lower secondary level of primary schools. It presents various digital platforms and their potential for engaging students in reading, improving text comprehension, and developing digital competencies. The paper explores how digital tools can enrich the reading experience, promote interactive learning, and help students develop critical thinking skills. It also outlines how these technologies can assist teachers in individualizing instruction and provides specific examples of their use in the educational process.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2024
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
XVI. studentská vědecká konference Katedry českého jazyka a literatury
ISBN
9788028006389
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
10
Strana od-do
88-97
Název nakladatele
Masarykova univerzita
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
Brno
Datum konání akce
14. 3. 2024
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—