Rozvoj čtenářské gramotnosti v procesu základního vzdělávání
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F15%3A33156766" target="_blank" >RIV/61989592:15410/15:33156766 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Rozvoj čtenářské gramotnosti v procesu základního vzdělávání
Popis výsledku v původním jazyce
Monografie se zabývá problematikou rozvoje čtenářské gramotnosti na základních školách. Hlavním cílem publikace je popsat výuku porozumění textu na 2. stupni základních škol v České republice a charakterizovat úroveň čtenářské gramotnosti žáků 6. ročníkůzákladních škol v Olomouckém kraji.
Název v anglickém jazyce
Development of literacy in the process of basic education
Popis výsledku anglicky
The monograph is focused on the development of literacy skills in lower secondray schools. The main objective of this publication is to describe the teaching of reading comprehension at the 2nd stage of primary schools in the Czech Republic and characterize the literacy skills of 6th grade in lower secondary school pupils in the Olomouc region.
Klasifikace
Druh
B - Odborná kniha
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2015
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
978-80-244-4535-9
Počet stran knihy
206
Název nakladatele
Univerzita Palackého
Místo vydání
Olomouc
Kód UT WoS knihy
—