Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

The Role of Public Libraries in Development of Czech Young Students' Literacy Skills

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F15%3A33154505" target="_blank" >RIV/61989592:15410/15:33154505 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://dx.doi.org/10.5593/SGEMSOCIAL2015/B12/S3.139" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.5593/SGEMSOCIAL2015/B12/S3.139</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.5593/SGEMSOCIAL2015/B12/S3.139" target="_blank" >10.5593/SGEMSOCIAL2015/B12/S3.139</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    The Role of Public Libraries in Development of Czech Young Students' Literacy Skills

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The paper deals with one of the current problems of the Czech education - the development of literacy skills of primary and lower secondary basic school students. It draws attention to the persistent underperformance of Czech young students in international surveys of literacy, analyses representation of these issues in the existing curriculum documents and presents the results of a preliminary research focused on the role of public libraries in the development of children's reading.

  • Název v anglickém jazyce

    The Role of Public Libraries in Development of Czech Young Students' Literacy Skills

  • Popis výsledku anglicky

    The paper deals with one of the current problems of the Czech education - the development of literacy skills of primary and lower secondary basic school students. It draws attention to the persistent underperformance of Czech young students in international surveys of literacy, analyses representation of these issues in the existing curriculum documents and presents the results of a preliminary research focused on the role of public libraries in the development of children's reading.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    SGEM2015 Conference Proceedings

  • ISBN

    978-619-7105-45-2

  • ISSN

    2367-5659

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    1077-1083

  • Název nakladatele

    STEF92 Technology Ltd.

  • Místo vydání

    Sofia

  • Místo konání akce

    Albena, Bulgaria

  • Datum konání akce

    26. 8. 2015

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku