Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Pickova věta a její důkaz ve vzdělávání učitelů matematiky

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F24%3A00138825" target="_blank" >RIV/00216224:14410/24:00138825 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Pickova věta a její důkaz ve vzdělávání učitelů matematiky

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek vznikl na základě výzkumu zaměřeného na inovaci obsahu a forem výuky matematiky na středních školách. Příspěvek je věnován Pickově větě a jejímu důkazu jako ukázce využití induktivních postupů v matematice. Po motivaci této zajímavé a mezi studenty poměrně málo známé věty je pomocí induktivního postupu věta formulována a matematickou indukcí dokázána. Tato problematika se ukazuje jako velmi vhodná k rozvoji a kultivaci matematického myšlení budoucích učitelů matematiky.

  • Název v anglickém jazyce

    Theorem of Pick and its proof in education of future mathematical teachers

  • Popis výsledku anglicky

    The article was created as the result of the research oriented at innovation of the content and forms of secondary school mathematics teaching. The article is devoted to the Theorem of Pick and its proof as an example of the use of an inductive approach in Mathematics. For the motivation purpose, this interesting and among students not very known theorem is formed and proved using the mathematical induction. This problem seems to be suitable for developing and cultivating of the mathematical thinking of future teachers of Mathematics.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2024

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    17. didaktická konferencia, Zborník príspevkov

  • ISBN

    9788082220646

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    9-15

  • Název nakladatele

    Vysoká škola DTI

  • Místo vydání

    Dubnica nad Váhom

  • Místo konání akce

    Vysoká škola DTI, Dubnica nad Váhom

  • Datum konání akce

    27. 11. 2024

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku