Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Komparace habituální vyučovací jednotky a vyučovací jednotky s vyšším tělesným zatížením z pohledu žáků 7. ročníku ZŠ

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14510%2F06%3A00031683" target="_blank" >RIV/00216224:14510/06:00031683 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Komparace habituální vyučovací jednotky a vyučovací jednotky s vyšším tělesným zatížením z pohledu žáků 7. ročníku ZŠ

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Cílem sledování bylo ověření si možnosti uplatnění didaktických zásahů, které povedou k lepšímu didaktickému času, zvýšení objemu a intenzity tělesného zatížení a většímu zapojení žáků do řízení vyučovací jednotky a srovnání pedagogických a profesních schopností s habituální vyučovací jednotkou u žáků 7. ročníku ZŠ. Hodnocení praktikantů proběhlo na 9 základních školách. Sledováno bylo 9 praktikantů a jejich hodnocení se zúčastnilo 260 respondentů. Na základě zpětných informací jsme provedli analýzu didaktických a praktických dovedností studentů tělesné výchovy.

  • Název v anglickém jazyce

    Comparison of standard lesson with high intensity lesson at the hands of seventh-formers.

  • Popis výsledku anglicky

    Goal of monitoring is: verification of possibilities for use of didactic intervention leading to better efficaciousness of didactic time, to increase volume and intensity of exercise and better connection of pupils into leading of lesson. comparison pedagogical and profession skills supported by standard lesson by the seventh-formers Evaluation of improvers carried out in nine primary schools. We watched nine improvers and 260 seventh-formers. Base on return information we analyzed didactic and practical skills students of physical education.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AK - Sport a aktivity volného času

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2006

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Sport a kvalita života 2006

  • ISBN

    80-210-4145-5

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    MU

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Brno

  • Datum konání akce

    9. 11. 2006

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku