Kolektivní reflexe ve vyučování matematice
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F67985840%3A_____%2F03%3A00106809" target="_blank" >RIV/67985840:_____/03:00106809 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Kolektivní reflexe ve vyučování matematice
Popis výsledku v původním jazyce
V příspěvku je ukázáno, jak skupina učitelů-elementaristů chápe a hodnotí své kompetence v průběhu přípravy, realizace, analýzy a hodnocení několika vyučovacích experimentů. Je naznačen růst oborově-didaktické kompetence učitelů. Podkladem pro napsání článku jsou videozáznamy vyučovacích hodin.
Název v anglickém jazyce
Collective reflections in mathematics lessons
Popis výsledku anglicky
The contribution is based on analysis of several video-tapes of mathematics lessons. It is shown how the group of elementary teachers understands and evaluates their competences in the course of preparation, realisation and assessmentseveral teaching experiments. Improvement of their subject-didactical competence is outlined.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA406%2F02%2F0829" target="_blank" >GA406/02/0829: Matematické vzdělávání orientované na žáka</a><br>
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2003
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Dva dny s didaktikou matematiky 2003
ISBN
—
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
9
Strana od-do
7-15
Název nakladatele
UK, Pedagogická fakulta
Místo vydání
Praha
Místo konání akce
Praha
Datum konání akce
13. 2. 2003
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—