Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Kolektivní reflexe ve vyučování matematice

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F67985840%3A_____%2F03%3A00106809" target="_blank" >RIV/67985840:_____/03:00106809 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Kolektivní reflexe ve vyučování matematice

  • Popis výsledku v původním jazyce

    V příspěvku je ukázáno, jak skupina učitelů-elementaristů chápe a hodnotí své kompetence v průběhu přípravy, realizace, analýzy a hodnocení několika vyučovacích experimentů. Je naznačen růst oborově-didaktické kompetence učitelů. Podkladem pro napsání článku jsou videozáznamy vyučovacích hodin.

  • Název v anglickém jazyce

    Collective reflections in mathematics lessons

  • Popis výsledku anglicky

    The contribution is based on analysis of several video-tapes of mathematics lessons. It is shown how the group of elementary teachers understands and evaluates their competences in the course of preparation, realisation and assessmentseveral teaching experiments. Improvement of their subject-didactical competence is outlined.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA406%2F02%2F0829" target="_blank" >GA406/02/0829: Matematické vzdělávání orientované na žáka</a><br>

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2003

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Dva dny s didaktikou matematiky 2003

  • ISBN

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

    7-15

  • Název nakladatele

    UK, Pedagogická fakulta

  • Místo vydání

    Praha

  • Místo konání akce

    Praha

  • Datum konání akce

    13. 2. 2003

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku