Využití psychomotorických činností v rámci komplexní péče u dětí se zrakovým postižením
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14510%2F08%3A00035143" target="_blank" >RIV/00216224:14510/08:00035143 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Využití psychomotorických činností v rámci komplexní péče u dětí se zrakovým postižením
Popis výsledku v původním jazyce
Cílem příspěvku je formulovat některá doporučení pro realizaci psychomotorických aktivit u zrakově postižených dětí a mládeže. Tato doporučení čerpají mimo jiné ze zkušeností získaných při práci s dětmi s různým typem a stupněm zrakové vady v rámci družebního setkání mládeže Slovenska a Polska, které se uskutečnilo v roce 2006 v Tatrách a relaxačněrehabilitačního pobytu dětí ze Základní školy internátnej pre nevidiacich a slabozrakých v Levoči. Na těchto setkání jsme použili netradiční psychomotorické hry pro rozvoj komunikačních schopností, rozvoj prostorové orientace, rozvoj pozornosti a dalších důležitých oblastí.
Název v anglickém jazyce
Use of psychomotor activities within the complex care of children with visual disorders
Popis výsledku anglicky
The goal of the paper is to define several recommendations for realization of psychomotor activities in children and youth with visual disorders. These recommendations draw upon experiences gained during the work with children suffering from various types and levels of visual disorders, within a twin meeting of Slovak and Polish youth which took place in 2006 in High Tatras as well as within a relaxation-rehabilitation stay of children from The Primary Residential School for Blind and Visually Impairedin Levoča. At these meetings we used non-traditional psychomotor games and activities in order to develop the communication abilities, spatial orientation, attention and other important functions.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2008
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami - s narušenou komunikační schopností
ISBN
978-80-7315-167-6
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
10
Strana od-do
—
Název nakladatele
Paido
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
Brno
Datum konání akce
17. 9. 2008
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—