Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Vznik a rozvoj muzejní pedagogiky

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14510%2F10%3A00052987" target="_blank" >RIV/00216224:14510/10:00052987 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Vznik a rozvoj muzejní pedagogiky

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Kapitola přibližuje vývoj praktických aktivit, kterými zahraniční i česká muzea prakticky od počátku své existence podporovala učení, vzdělávání a výchovu svého publika. Kapitola současně věnuje pozornost teoretickým úvahám, jež se zabývaly vzděláváním avýchovou v muzeích. Jejich rozvoj v 60. letech minulého století vyústil v konstituování muzejní pedagogiky jako svébytné vědecké disciplíny.

  • Název v anglickém jazyce

    The beginning and development of museum pedagogy

  • Popis výsledku anglicky

    The chapter describes the development of practical activities used in museums from the start to enhance learning and education of their audience. Also, the introductory chapter pays attention to theoretical reflections dealing with education in museums.Their development in the 60?s of the 20th century led to the establishment of museum pedagogy as an independent scientific discipline.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2010

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Muzejní pedagogika : Metodologické a didaktické aspekty muzejní edukace

  • ISBN

    978-80-7315-207-9

  • Počet stran výsledku

    62

  • Strana od-do

    7-68

  • Počet stran knihy

    298

  • Název nakladatele

    Paido

  • Místo vydání

    Brno

  • Kód UT WoS kapitoly