Vznik a rozvoj muzejní pedagogiky
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14510%2F10%3A00052987" target="_blank" >RIV/00216224:14510/10:00052987 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Vznik a rozvoj muzejní pedagogiky
Popis výsledku v původním jazyce
Kapitola přibližuje vývoj praktických aktivit, kterými zahraniční i česká muzea prakticky od počátku své existence podporovala učení, vzdělávání a výchovu svého publika. Kapitola současně věnuje pozornost teoretickým úvahám, jež se zabývaly vzděláváním avýchovou v muzeích. Jejich rozvoj v 60. letech minulého století vyústil v konstituování muzejní pedagogiky jako svébytné vědecké disciplíny.
Název v anglickém jazyce
The beginning and development of museum pedagogy
Popis výsledku anglicky
The chapter describes the development of practical activities used in museums from the start to enhance learning and education of their audience. Also, the introductory chapter pays attention to theoretical reflections dealing with education in museums.Their development in the 60?s of the 20th century led to the establishment of museum pedagogy as an independent scientific discipline.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2010
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Muzejní pedagogika : Metodologické a didaktické aspekty muzejní edukace
ISBN
978-80-7315-207-9
Počet stran výsledku
62
Strana od-do
7-68
Počet stran knihy
298
Název nakladatele
Paido
Místo vydání
Brno
Kód UT WoS kapitoly
—