Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

K teoretickým východiskům muzejní pedagogiky

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14510%2F11%3A00067319" target="_blank" >RIV/00216224:14510/11:00067319 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    K teoretickým východiskům muzejní pedagogiky

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Muzejní pedagogika představuje dynamicky se rozvíjející vědní obor, který aktuálně reaguje na měnící se potřeby muzejního publika, na nové mezinárodní a skutečnosti a také odpovídajícím způsobem odráží výsledky rozsáhlých empirických výzkumů vzdělávání vmuzeu. Muzejní pedagogika představuje dynamicky se rozvíjející vědní obor, který aktuálně reaguje na měnící se potřeby muzejního publika, na nové mezinárodní skutečnosti a také odpovídajícím způsobem odráží výsledky rozsáhlých empirických výzkumů vzdělávání v muzeu.

  • Název v anglickém jazyce

    The Theoretical Background Museum Pedagogy

  • Popis výsledku anglicky

    The current museum pedagogy is ?rocket science? ? an established and dynamically evolving scientific discipline that could actually respond to the changing needs of the museum audience and to new international events and also appropriately reflects the findings of extensive empirical research of museum education. The aim of this paper is to recall the selected theoretical foundations of museum pedagogy and also the importance of systematic empirical research of museum education. This research is neededto further theoretical and practical development of museum education. At the same time provides an objective and necessary data to museums and society's legitimate need to justify further development and wider support museum education.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů