K teoretickým východiskům muzejní pedagogiky
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14510%2F14%3A00079539" target="_blank" >RIV/00216224:14510/14:00079539 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
K teoretickým východiskům muzejní pedagogiky
Popis výsledku v původním jazyce
Cílem statě je shrnout vybraná teoretická východiska muzejní pedagogiky a zdůraznit význam systematického empirického výzkumu muzejní edukace. Tento výzkum je nutný pro další teoretický a praktický rozvoj muzejní edukace. Zároveň poskytuje objektivní a potřebná data, která mohou muzeím sloužit jako významné argumenty pro donátory muzejněpedagogických služeb i komplexní muzejní práce.
Název v anglickém jazyce
Contribution to the theoretical background of museum pedagogy
Popis výsledku anglicky
The aim of this paper is to recall the selected theoretical foundations of museum pedagogy and also the importance of systematic empirical research of museum education. This research is needed to further theoretical and practical development of museum education. At the same time provides an objective and necessary data to museums and society's legitimate need to justify further development and wider support museum education.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2014
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Studia Historica Nitriensia
ISSN
1338-7219
e-ISSN
—
Svazek periodika
18
Číslo periodika v rámci svazku
2
Stát vydavatele periodika
SK - Slovenská republika
Počet stran výsledku
9
Strana od-do
323-331
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—