Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Proces zkušenostně reflektivního učení v pojetí lektorů osobnostně sociálního rozvoje.

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14510%2F12%3A00058233" target="_blank" >RIV/00216224:14510/12:00058233 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Proces zkušenostně reflektivního učení v pojetí lektorů osobnostně sociálního rozvoje.

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Zkušenostně reflektivní učení představuje pedagogickou teorií i praxí prověřené koncepty učení, jejichž společným znakem je cílené promýšlení, vyhodnocování či transformace zažitého, během něhož se lidé individuálně nebo ve spolupráci s ostatními pokoušejí objevit nové zdroje a možnosti, které jim tyto zkušenosti skýtají pro jejich bezprostřední životní realitu (srov. např. Boud, Keogh, Walker, 2005; Mezirow, 1990; Moon, 2009; Weil, McGill, 1990). V odborné literatuře se tyto koncepty objevují zejména vpodobě různých modelů, resp. cyklů učení (viz např. Kolb, 1984; Jarvis, 2004) usilujících o podrobný popis procesu takto založeného učení. Otázkou, kterou si kladou autoři příspěvku je, jakým způsobem lektoři osobnostně sociálního rozvoje tuto platformuučení v praxi skutečně uchopují a využívají při práci se svými cílovými skupinami.

  • Název v anglickém jazyce

    The process of experiential reflective learning in a concepts of personal and social development lecturers.

  • Popis výsledku anglicky

    Reflective experiential learning is a pedagogical theory and practice tested concepts of learning, whose common feature is focused thinking, evaluation or transformation experienced by, during which people individually or in cooperation with others trying to discover new resources and opportunities they experience these provide for their immediate reality of life (cf. eg Boud, Keogh, Walker, 2005, Mezirow, 1990, Moon, 2009; Weil, McGill, 1990). In the literature, these concepts are particularly evidentin the form of various models, respectively. cycles of learning (see, eg, Kolb, 1984; Jarvis, 2004), aiming at a detailed description of the process follows established learning. The question we ask authors of this paper is how teachers personal and social development of this platform learning in practice truly grasp and used when working with their target groups.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GD406%2F09%2FH040" target="_blank" >GD406/09/H040: Škola: výzkum vnitřních procesů a vnějších podmínek jejího fungování</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů