Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Využívání didaktických řídících stylů v tělesné výchově na 2. stupni základní školy : výsledky analýzy

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14510%2F12%3A00067720" target="_blank" >RIV/00216224:14510/12:00067720 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Využívání didaktických řídících stylů v tělesné výchově na 2. stupni základní školy : výsledky analýzy

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek popisuje výběr výzkumného vzorku a jeho popis pro potřeby videostudie tělesné výchovy realizované ve spolupráci IVŠV PdF MU Brno, KPS FSpS MU Brno a KTV PdF MU Brno. Dále shrnuje hlavní pohledy na spektrum didaktických řídících stylů a jeho přínos pro výuku tělesné výchovy. Hlavními body příspěvku jsou charakteristika kategoriálního systému pro kódování, cíle analýzy videodat z pohledu didaktických řídících stylů a výsledky této analýzy. Výsledky jsou prezentovány z pohledu procentuálního podílu jednotlivých kategorií kategoriálního systému, z pohledu procentuálního podílu využívaných didaktických řídících stylů a dále vzájemným porovnáním výsledků u učitelů s 2 ? 5 lety praxe a 11 ? 14 lety praxe a u učitelů ze škol do 200 žáků a ze škol nad700 žáků. Na výsledky jsou potom navázány závěry z nich plynoucí a témata pro diskusi.

  • Název v anglickém jazyce

    The use of the teaching styles in physical education at lower secondary school : results of the analysis

  • Popis výsledku anglicky

    This paper describes the selection of the research sample and a description for the purposes of video study of physical education implemented in cooperation IVŠV PdF MU Brno, KPS FSpS MU Brno and KTV PdF MU Brno. In addition, summarises the main views ofthe spectrum of teaching styles and its benefit for physical education. The main points of the paper are characteristics of categorical system for encoding, objective analysis of the video from the perspective of the teaching styles and the results of this analysis. Results are presented from the perspective of the percentages of the categories of categorical system, in terms of the percentage of used teaching styles and by comparing the results for the teachers with 2 ? 5 years of experience and 11 ?14 years of experience and for the teachers from schools to 200 pupils and from schools over 700 pupils. The results follow the conclusions and subjects for discussion.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů